דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים בקריות 

מאת    [ 27/11/2014 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 22684 פעמים ]

אך מה לגבי נופש בקריות?! לא תמיד יש לנו את האפשרות לנסוע רחוק, לצימרים ברמת הגולן או צימרים בדרום, ואנחנו מחפשים צימר רומנטי לבלות בו כמה שעות של אהבה, אם זה לכבוד יום האהבה, יום נישואין או סתם בלי סיבה.

לסגור סוף שבוע בצימר בדרום, או צימר ברמת הגולן לא כרוך רק בהוצאה בעבור הצימר אלא גם עלויות הנסיעה, ארוחת ערב במסעדה, קניות של נשנושים לצימר ועוד הוצאות וכל לילה בצימר הופך להוצאה גדולה.

לעומת זאת אם בוחרים לנפוש בצימר קרוב למקום המגורים תחילה חוסכים את הוצאות הנסיעה, מעבר לכך אפשר לחסוך גם את הוצאות הארוחה אם בצימר מטבחון קטן בו תוכלו להכין ארוחה קלילה, ניתן אפילו להביא אתכם פינוקים ונשנושים מהבית.

יתרון נוסף של הצימרים בקריות הוא שניתן להשכיר אותם לפי שעה, וכך אם יש לכם באמצע היום הפוגה, הפסקה מהעבודה או שאולי שעתיים בהם הילדים בחוגים, אצל חברים או כל מקרה אחר בו אתם מוצאים עצמכם לכמה שעות של רווקות, אם תזמינו לכם צימר לפי שעה בקריות תוכלו להגשים פנטזיות, לטעום חופשה ולהרגיש בנופש אך עדיין בקלילות לחזור לשגרה, כמה שעות של ניתוק ורומנטיקה וכך חוזרים מלאי אנרגיה חדשה לשגרה.

 

צימרים בקריות לפי שעה

צימרים לפי שעה תוכלו למצוא בכל אחת מהקריות, ישנם צימרים בקריית מוצקין, קריית אתא ואפילו קריית ביאליק, אלו לא בהכרח בקתות העץ שאתם מתארים כצימרים בצפון, ברוב המקרים מדובר ביחידת דיור או סוויטה שהוסבה לצימר, אך רמת האירוח בצימרים הללו גבוהה, אם זה העיצוב ובטח באבזור, מיטה זוגית גדולה, לפעמים מיטה עגולה או מיטת אפריון, ג'קוזי זוגי מבעבע, בצורה מלבנית או עגולה, חדר רחצה, פינות ישיבה ומטבחון מאובזר, בקיצור כל מה שאתם צריכים כדי שהחופשה שלכם תהיה רומנטית ומלאת אהבה.

צימרים בנשר או בחיפה

לא בהכרח רק צימרים בקריות הם הפתרון לאותם זוגות מהצפון שמחפשים משהו קרוב. ישנם גם צימרים בחיפה ואפילו צימרים בנשר, הצימרים לרוב אינם במרכז העיר, כדי שתהיה לכם השלווה והדיסקרטיות לבלות את החופשה שלכם בלי שאף אחד יפריע אך עדיין במרחק נסיעה קצר תוכלו לשלב טיולים, שופינג ועוד בילויים בחופשה שלכם.

 

הזכרנו בהתחלה את נושא העבודה, לימודים ואירועים באזור הקריות, צימרים לפי שעה בקריות הם גם פתרון נהדר לאלו שמגיעים מהמרכז או הדרום לאירוע בקריות ובמקום לצאת מוקדם מהאירוע בלי לשתות ולהנות, תוכלו להנות מהאירוע, לשמוח ולשתות ולבסוף להגיע ללון בצימר, ולמחרת להתעורר כמו חדשים לעוד יום עבודה ושגרה, רעננים ושמחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב